Saturday, April 07, 2007

Nattliga funderingar

Jag får ants in my pants när jag tänker på usa.. och det är grymt enerverande att jag inte kan få svar på mailen förrän efter alla dessa röda dagar! (fine, röda dagar är egentligen jättepositivt, men not right now). Vill vill vill verkligen dit. Jag hoppas verkligen att jag kommer in. Men om jag inte kommer in, ska jag på det igen till våren! Tänker fanimej inte ge upp så lätt nu..

Tror iaf att jag har hittat tillbaka till min pluggmotivation.. vilket känns pretty nice. Tänker plugga matte imorrn (längtar nästan lite, scchhh) så jag förhoppningsvis kan läsa upp det inom en snar framtid. Ja, saker och ting har börjat röra på sig en aning, och det var precis vad jag behövde!

Nu ska jag ta min 2-liters sprite (som det återstår typ 1/2 dl av) och se slutet av "Save the last dance" igen. Kan se det slutet om och om igen.. så underbart, får rysningar varje gång. Mm just det, det ska jag också göra. Ta upp dansen igen. I miss it like hell.

No comments: