Friday, March 30, 2007

Var tog den söta lilla hjärnan vägen?!

Nu har jag krängt pizza, och inte alls pluggat så mkt som jag hade tänkt :( Min hjärna har tagit semester för tillfället. Very annoying! Men det får gå som det går imorrn, så länge jag inte får sämre än sist så är det lugnt! Dessutom lär det inte vara sista gången jag skriver högskoleprovet (försöker intala mig själv att det inte gör nåt om jag inte uppnår my goal score imorrn).

Sen lite senare kommer Ciccileinen hit (hon vill förfetta mig och henne själv med chirre och dirre = chips och dippa). Gud så skoj! Den lille jäveln vill att jag ska hjälpa henne göra sitt au pair arbete också - här blir man utnyttjad till tusen! Ha-ha. Men sen slipper jag henne i ett år, så vafan ;)

Ne, seriöst, i'm gonna miss her like HELL.

No comments: